1. Co zrobić, jeśli nie jestem pewna / pewien na jaką diagnozę lub na jakie zajęcia grupowe zapisać moje dziecko?
Proponujemy udział we WSTĘPNEJ KONSULTACJI DIAGNOSTYCZNEJ. Doświadczony terapeuta o interdyscyplinarnym przygotowaniu porozmawia z Tobą i nawiąże kontakt z Twoim dzieckiem, aby wstępnie rozpoznać jego potrzeby. Na tej podstawie skieruje Cię, a nawet umówi Cię bezpośrednio do konkretnego, najlepszego dla Twojego Dziecka, specjalisty.
2. Jak mogę umówić się na zajęcia?
W zdecydowanej większości przypadków prosimy o samodzielne umówienie się przez formularz rejestracyjny w zakładce ZAPISZ SIĘ. System po zarezerwowaniu terminu przekieruje Cię do dokonania płatności. Jeśli płatność nie zostanie dokonana w określonym czasie (tj. 3 godz. od momentu założenia rezerwacji), wówczas rezerwacja utraci ważność.
Oczywiście możesz także zadzwonić pod nr tel. 605-05-36-36. Kiedy wszyscy pracujemy nie możemy od razu odebrać telefonu. Oddzwonimy więc, jak tylko będzie to możliwe.
3. Czy w Centrum mogę zapłacić gotówką lub kartą?
Jedynymi dostępnymi sposobami płatności za wszystkie typy usług realizowanych w naszym Centrum jest płatność na konto bankowe. Płatność może być zrealizowana przez BLIK, kartę płatniczą lub przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności iMoje obsługiwany przez ING Bank Śląski. Nie ma możliwości płatności bezpośredniej kartą ani gotówką. Dokonanie płatności w określonym terminie jest warunkiem skorzystania z usługi.
4. Moje dziecko miało niedawno wykonaną diagnozę w innej placówce, z której posiadamy pisemną opinię. Czy w takiej sytuacji muszę korzystać z diagnozy w Waszym Centrum czy mogę zapisać dziecko bezpośrednio na terapię?
Jeśli dziecko miało wykonaną diagnozę nie wcześniej niż w ciągu minionego półrocza, to ponowne wykonanie pełnej diagnozy nie jest konieczne. W takiej sytuacji, jako pierwsze spotkanie, prosimy wybrać opcję KONSULTACJA u specjalisty, do którego chcecie się Państwo zapisać na terapię. Podczas tego spotkania terapeuta zapozna się się z wynikiem posiadanej przez dziecko diagnozy, ewentualnie uzupełni ją lub uaktualni oraz zaproponuje plan terapii.
5. Co zrobić, jeśli moje dziecko z powodu choroby nie może być obecne na diagnozie lub terapii indywidualnej, która została opłacona przez system Bookero ?
Spotkanie diagnostyczne i konsultację można odwołać samodzielnie poprzez kliknięcie przycisku „Anuluj rezerwację” w mailu z potwierdzeniem opłaty, jaki otrzymają Państwo automatycznie z systemu rezerwacji. Anulowanie jest możliwe najpóźniej na 24 godziny przed planowanym spotkaniem. Niezależnie należy powiadomić nas o tym fakcie mailem. Wówczas skontaktujemy się z Państwem i zaproponujemy inny, dogodny termin spotkania.
6. Co zrobić, jeśli moje dziecko z powodu choroby nie może być obecne na zajęciach terapeutycznych realizowanych w ramach miesięcznych pakietów?
Drogi Rodzicu, sami jesteśmy rodzicami i wiemy, że dzieciom zdarza się chorować, a wtedy nie mogą być obecne na zajęciach. W tej sytuacji w naszym REGULAMINIE określiliśmy jak można odwoływać, w właściwie przekładać zajęcia, na które nie możecie przyjść z powodu choroby dziecka. A więc, jeśli pytacie szczegółowo:
7. Co zrobić, jeśli moje dziecko z powodu choroby nie może być obecne na zajęciach grupowych?
Nie ma możliwości odrobienia zajęć o charakterze grupowym. Rodzice dziecka nieobecnego na zajęciach grupowych dostaną w ciągu 24 godz. materiał do ćwiczeń w domu.