Dostosuj preferencje dotyczące zgody
Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej. Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować sposób korzystania ze strony przez użytkowników, a także przechowywać preferencje użytkownika oraz dostarczać mu istotnych dla niego treści i reklam. Tego typu pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za uprzednią zgodą użytkownika. Można włączyć lub wyłączyć niektóre lub wszystkie te pliki cookie, ale wyłączenie niektórych z nich może wpłynąć na jakość przeglądania.
Niezbędny
Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.
Funkcjonalny
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Analityka
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Występ
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.
Reklama
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG 

W SPECJALISTYCZNYM CENTRUM

WSPOMAGANIA ROZWOJU I TERAPII DZIECKA

HAKUNA MATATA

 

Podstawa działania

Centrum pod nazwą: Tamara Cierpiałowska – Specjalistyczne Centrum Wspomagania Rozwoju i Terapii Dziecka HAKUNA MATATA wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii, NIP 9590882358, REGON: 522761858 działa i świadczy usługi pod adresem: 31-408 Kraków, ul. Rybianka 7.

& 1. Postanowienia wstępne

  1. Niniejszy Regulamin określa:
    • cele i zadania Usługodawcy,
    • zasady dokonywania rezerwacji usług świadczonych w Centrum HAKUNA MATATA, zawierania umów dotyczących tych usług przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, zasady płatności, a także prawa i obowiązki Klienta i Usługodawcy wynikające z tych umów,
    • zasady świadczenia usług,
    • zasady postępowania reklamacyjnego,
    • zasady dotyczące gromadzenia i przetwarzania danych osobowych.
  2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem w rozumieniu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Usługodawca przed zawarciem umowy nieodpłatnie udostępnia Regulamin Klientowi w Serwisie w formie pliku tekstowego. Akceptacja niniejszego Regulaminu jest warunkiem korzystania z serwisu rezerwacyjnego usług świadczonych przez Usługodawcę.
  4. Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:
    • Usługodawca – Tamara Cierpiałowska prowadząca działalność gospodarczą;
    • Klient – osoba fizyczna będąca przedstawicielem ustawowym dziecka, którego dotyczy wykonanie usługi lub korzystająca z usług Usługodawcy.

& 2. Cele i zadania Usługodawcy

  1. Celem Centrum jest organizowanie i udzielanie świadczeń z zakresu logopedii, neurologopedii, surdologopedii, psychologii, terapii pedagogicznej, terapii integracji sensorycznej oraz wykonywanie innych działań edukacyjno – terapeutycznych, profilaktycznych i wspierających rozwój dziecka i rodzica.
  2. Do zadań Centrum należy w szczególności:

 & 3Zasady rezerwacji, zasady zawarcia umowy o świadczenie usług i zasady płatności

  1. Umowę o świadczenie usług Klient może zawrzeć z Usługodawcą wyłącznie za pośrednictwem systemu rezerwacji online.
  2. Zawarcie Umowy o świadczenie Usług przebiega w następujący sposób:
  1. Składając Rezerwację, Klient składa Usługodawcy ofertę zawarcia Umowy o świadczenie Usług wskazanych w Rezerwacji, na warunkach i w terminie tam określonym. Zawarcie umowy następuje z chwilą przyjęcia oferty przez Usługodawcę, co następuje poprzez potwierdzenie warunków Rezerwacji, wysłane pocztą elektroniczną na adres e-mail Klienta.
  2. W końcowej fazie procesu Rezerwacji, Usługodawca informuje Klienta za pomocą serwisu o warunkach płatności za usługę objętą rezerwacją, wraz ze wskazaniem terminu i sposobu jej uiszczenia.
  3. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Usługi: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
  4. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w trakcie Rezerwacji:

          W razie niedopełnienia tego warunku Usługodawca ma prawo anulowania Rezerwacji, o czym zawiadamia Klienta pocztą   elektroniczną na adres e-mail Klienta.

  1. Klient ma możliwość zmiany terminu świadczenia opłaconej usługi indywidualnej (tj. konsultacji, diagnozy i terapii indywidualnej) przy łącznym spełnieniu następujących warunków:
  1. W przypadku zajęć o charakterze grupowym nie ma możliwości ich odrobienia. Nieobecność na zajęciach grupowych nie stanowi podstawy do zwrotu płatności.
  2. W wyjątkowych przypadkach (np. z powodu choroby terapeuty) Usługodawca zastrzega sobie prawo anulowania rezerwacji, w tym rezerwacji opłaconej, jeśli z ważnych powodów Usługa nie może być wykonana na warunkach określonych w rezerwacji. W takim wypadku Usługodawca zawiadamia Klienta pocztą elektroniczną na adres e-mail Klienta oraz poprzez kontakt sms. W przypadku Rezerwacji opłaconej, w zależności od wyboru Klienta, Usługodawca bądź zalicza płatność na poczet innej usługi lub innej rezerwacji, bądź zwraca płatność na rachunek bankowy Klienta, z którego dokonano płatności.
  3. Umowa o świadczenie usług terapeutycznych o charakterze cyklicznym jest zawierana na czas nieokreślony.
  4. Usługodawca gwarantuje Klientowi niezmienność ceny za usługi cykliczne na okres kolejnych 6 miesięcy kalendarzowych. Po tym czasie Usługodawca zastrzega sobie możliwość zmiany ceny, o czym Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną 14 dni wcześniej z zapytaniem o chęć korzystania z dalszych usług pomimo zmiany ceny.
  5. Płatność za Usługi świadczone w ramach umów zawartych na czas nieokreślony następuje w okresach miesięcznych, z góry co do każdego miesiąca kalendarzowego, na podstawie wezwania do uiszczenia płatności za usługi w kolejnym miesiącu. Usługodawca przesyła wezwanie na adres e-mail Klienta, najpóźniej do 25-ego dnia miesiąca bezpośrednio poprzedzającego ten miesiąc. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie trzech dni od dnia otrzymania wezwania.
  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w razie niedokonania przez Klienta płatności w terminie, bez dodatkowych wezwań i bez wyznaczania dodatkowego terminu na dokonanie płatności. Oświadczenie o odstąpieniu Usługodawca składa na adres e-mail Klienta.
  7. Centrum HM udziela świadczeń wyłącznie na zasadzie pełnej odpłatności przez Klienta.
  8. Ceny usług podane na stronie internetowej i w serwisie są tożsame i są cenami brutto.
  9. Płatność za Usługi może nastąpić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy albo za pomocą systemu płatności online zintegrowanego z Serwisem. Wykluczone jest dokonanie płatności za Usługi w innej formie, w szczególności gotówką, czy płatności bezgotówkowej w siedzibie Usługodawcy.

& 4. Wykonanie umowy – zasady świadczenia usług

  1. Usługi diagnostyczno-konsultacyjne i terapeutyczne wykonywane są w formie indywidualnych lub grupowych zajęć z dzieckiem, prowadzonych przez uprawnionych Terapeutów w imieniu Usługodawcy.
  2. Usługi udzielane są wyłącznie przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje.
  3. Terapeuci wykonujący Usługi w imieniu Usługodawcy obowiązani są wykonywać je z zachowaniem należytej staranności i według swojej najlepszej wiedzy fachowej, dbając o dobro dziecka, nadto zgodnie z zasadami etyki zawodowej i obowiązującymi przepisami prawa.
  4. Wykonanie Umowy o świadczenie usług następuje w siedzibie Usługodawcy. W celu prawidłowego wykonania usługi, Klient zobowiązany jest przybyć lub przybyć z dzieckiem do siedziby Usługodawcy w dniu i o godzinie określonej w rezerwacji.
  5. Zajęcia nie zostają przedłużone, w przypadku, gdy Klient się spóźni. Spóźnienie z winy Klienta skraca czas zajęć.
  6. W przypadku, gdy Terapeuta spóźni się na zajęcia, przedłuży on spotkanie o czas spóźnienia lub zapewni, że kolejne spotkanie w zależności od dyspozycji Klienta zostanie wydłużone o czas spóźnienia.
  7. Na terenie Centrum HM świadczenia udzielane są wyłącznie osobom bez objawów infekcji, tj. gorączki, kataru, kaszlu, wymiotów, biegunki. Dotyczy to również osób towarzyszących. Przy wejściu do Centrum obowiązuje dezynfekcja rąk.
  8. W Centrum HM obowiązuje zmiana obuwia (dotyczy dzieci) lub korzystanie z jednorazowych ochraniaczy na obuwie (dotyczy dorosłych), a także pozostawienie okrycia wierzchniego w wyznaczonym miejscu.
  9. Za przedmioty osobiste pozostawione bez nadzoru przez dziecko lub jego rodzica/opiekuna prawnego – Centrum nie odpowiada i nie ponosi odpowiedzialności.
  10. Rodzic/opiekun ma prawo bezpośredniej obecności na zajęciach indywidualnych realizowanych z jego dzieckiem. W przypadkach uzasadnionych dobrem dziecka lub efektywnością zajęć terapeuta może poprosić rodzica/opiekuna o skorzystanie z poczekalni.
  11. Prowadzący zajęcia terapeuta w razie potrzeby lub na żądanie Klienta obowiązany jest informować go o przebiegu zajęć i postępach terapii. W razie potrzeby, a także na żądanie Terapeuty, Klient jest obowiązany informować o realizacji zaleceń Terapeuty, zmianach zachodzących w zachowaniu dziecka, a także o innych formach terapii czy leczenia, którym równolegle poddawane jest dziecko.
  12. Klient obowiązany jest rzetelnie i z zaangażowaniem współpracować w procesie terapeutycznym dziecka, w szczególności obowiązany jest stosować się do zaleceń Terapeuty dotyczących kontynuowania / utrwalania z dzieckiem w środowisku domowym umiejętności wprowadzanych podczas zajęć w Centrum.
  13. W zakresie niezbędnym do prowadzenia diagnozy i/lub terapii, Terapeuta może utrwalać za pomocą zapisu obrazu lub dźwięku przebieg wykonania usługi. Przed zawarciem umowy Klient wyraża zgodę na utrwalanie przebiegu zajęć, w tym wizerunku Klienta i dziecka oraz gromadzenie danych osobowych w tym zakresie. Usługodawca zobowiązuje się do ochrony danych i utajnienia wizerunku.
  14. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku ze świadczeniem Usługi, chyba że zostały wyrządzone wskutek rażącego zaniedbania.
  15. W uzasadnionych przypadkach Usługodawca zastrzega sobie z ważnych powodów (np. źle wybrana specjalizacja terapeuty, choroba terapeuty) prawo zmiany terapeuty wybranego przez Klienta w rezerwacji.

& 5. Prawo odstąpienia od Umowy o świadczenie usług

  1. Klient – stosownie do art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – ma prawo odstąpić od Umowy o świadczenie Usług zawartej za pomocą Serwisu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.
  2. Odstąpienie od umowy następuje przez złożenie Usługodawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Usługodawcy wskazany w Regulaminie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. W razie odstąpienia umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Usługodawca dokonał potwierdzenia Rezerwacji, o którym mowa w § 5 ust. 3 Regulaminu, Rezerwacja przestaje wiązać.
  4. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi, jeżeli Usługodawca wykonał Usługę za wyraźną zgodą Klienta, który w procesie Rezerwacji został poinformowany, że po wykonaniu Usługi utraci prawo odstąpienia. Jeśli rozpoczęto wykonywanie Usługi przed upływem terminu z ust. 1, prawo odstąpienia nie przysługuje w zakresie, w jakim umowę wykonano.
  5. W razie skutecznego złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu, Rezerwacja zostaje anulowana, zaś Usługodawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania tego oświadczenia, zwraca Klientowi płatność za Usługę, jeśli została dokonana. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  6. W przypadku Umów o świadczenie usług cyklicznych, Usługodawca i Klient mogą na mocy porozumienia stron, w szczególności, jeśli Terapeuta stwierdzi, że cele terapii zostały osiągnięte, rozwiązać umowę przed upływem terminu, na jaki została zawarta. Porozumienie w tej kwestii następuje przez obustronne złożenie oświadczenia o rozwiązaniu umowy w wiadomości e-mail.
  7. W przypadku Umów o świadczenie usług cyklicznych, Klient ma prawo z ważnych powodów wypowiedzieć umowę ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. Wypowiedzenie następuje poprzez złożenie oświadczenia na adres e-mail Usługodawcy, z podaniem powodów wypowiedzenia.
  8. W przypadku Umów o świadczenie usług cyklicznych, Usługodawca zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, w przypadku rażącego naruszenia przez Klienta warunków określonych w niniejszym Regulaminie lub załącznikach 1 i 2. Wypowiedzenie następuje poprzez złożenie oświadczenia na adres e-mail Klienta, z podaniem powodów wypowiedzenia.
  9. Jeśli po rozwiązaniu, wypowiedzeniu lub odstąpieniu od Umowy o świadczenie Usług, pozostają nierozliczone Usługi, Usługodawca wzywa Klienta do uiszczenia płatności za nie, wiadomością na adres e-mail Klienta. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 5 dni od dnia otrzymania wezwania.

& 6. Zasady gromadzenia i przetwarzania danych

  1. Zasady ochrony prywatności zawarte są w dokumencie pn. Polityka prywatności zawartym na stronie hakunamatata-krakow.pl oraz w systemie rezerwacji usług online. Klient w procesie rezerwacji dobrowolnie wyraża na nie zgodę.
  2. Zasady wykorzystywania plików cookies zawarte są w dokumencie pn. Polityka cookies zawartym na stronie hakunamatata-krakow.pl oraz w systemie rezerwacji usług online. Klient w procesie rezerwacji dobrowolnie wyraża na nie zgodę.
  3. Administratorem danych osobowych jest Tamara Cierpiałowska – Specjalistyczne Centrum Wspomagania Rozwoju i Terapii Dziecka Hakuna Matata, 31-408 Kraków, ul. Rybianka 7, NIP 9590882358.
  4. Kontakt z Administratorem odbywa się poprzez:

& 7. Postanowienia końcowe

  1. Zmiany do niniejszego Regulaminu wymagają formy pisemnej i mogą zostać wprowadzone wyłącznie w trybie właściwym dla wprowadzenia Regulaminu.
  2. Aktualizacja Regulaminu wchodzi w życie z dniem 4 kwietnia 2023 r.