Dla dzieci w wieku od 18 miesiąca do 10 roku z trudnościami w mowie, w tym.:
Oferujemy diagnozę dzieci w wieku żłobkowym, przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Logopeda przeprowadza wywiad z rodzicem, rekonstruując przebieg dotychczasowego rozwoju dziecka w celu ustalenia przyczyn trudności językowych. Następnie przeprowadzane jest badanie logopedyczne, w ramach którego ocenie podlega nie tylko wymowa, ale szerzej – logopeda dokonuje rozpoznania umiejętności językowych (rozumienie mowy i mówienie) i komunikacyjnych dziecka, ocenia budowę i funkcjonowanie aparatu mowy, przesiewowo sprawdza słuch fizjologiczny i mowny, pamięć słuchową i inne wybrane funkcje poznawcze. Na zakończenie logopeda przedstawia rodzicowi i omawia wynik diagnozy, a także określa plan postępowania terapeutycznego i przekazuje wstępne wskazania do pracy w domu. Badanie przeprowadzone jest z wykorzystaniem procedur i narzędzi dostosowanych do możliwości rozwojowych dziecka. W przypadku młodszych dzieci spotkanie ma formę zabawy. Ważne, by rodzic nie mówił dziecku, że logopeda będzie sprawdzał/badał/oceniał, jak ono mówi – może to niepotrzebnie zestresować małego pacjenta. Wystarczy poinformować dziecko, że spotkanie z logopedą będzie polegało na zabawie.
90 min
270 zł
Dodatkowo na życzenie Rodziców- wydanie pisemnej opinii: 150 zł (do 7 dni od zakończenia postępowania diagnostycznego przesłanie skanu na adres e-mail).
Prosimy o skorzystanie z formularza w zakładce ZAPISZ SIĘ lub o kontakt telefoniczny z obsługą Centrum - tel. 605 05 36 36. Rejestracja telefoniczna czynna jest od pon-pt w godz. 8.00-11.00 oraz 18.00-21.00. W momencie dokonywania rezerwacji, system generuje maila na podany adres z linkiem do płatności przez bramkę internetową ING Banku Śląskiego iMoje. Płatność pobierana jest z góry. Na jej dokonanie macie Państwo 3 godziny. Po tym czasie rezerwacja ulega anulowaniu. Jeśli nie będą Państwo mogli zgłosić się na wizytę, wówczas - na minimum 24 godziny przed jej terminem - należy nacisnąć pole REZYGNUJĘ w mailu z potwierdzeniem płatności. W takiej sytuacji skontaktujemy się z Państwem z propozycją nowego terminu lub - jeśli Państwo sobie tego zażyczą - zwrócimy pełną kwotę.
Terapia logopedyczna polega na stymulowaniu rozwoju mowy, usuwaniu zaburzeń mowy, korekcji wad wymowy i podnoszeniu sprawności językowej dziecka. Terapia logopedyczna poprzedzona jest diagnozą. Metody pracy dostosowujemy do potrzeb danego dziecka. Terapia odbywa się w miłej, niestresującej atmosferze, w przypadku dzieci starszych zawiera elementy gier dydaktycznych, w przypadku młodszych przybiera formę zabawy. W terapii nie stosujemy programów komputerowych, a opieramy się na relacji i pomiędzy dzieckiem a dorosłym. Każdorazowo dziecko otrzymuje materiał do ćwiczeń utrwalających w domu, a rodzicowi przekazywany jest stosowny instruktaż.
50 min, w tym krótki instruktaż dla rodzica; zajęcia mają charakter cykliczny – odbywają się co tydzień o stałej porze
160 zł
Zapisy na zajęcia terapeutyczne realizowane cyklicznie odbywają się na zakończenie diagnozy bezpośrednio w Centrum.
Konsultacje przeznaczone są dla dzieci, które odbyły już diagnozę w naszym Centrum lub innej placówce, ale – z różnych powodów – nie uczestniczą w systematycznej terapii realizowanej cyklicznie, co rekomendujemy.
Konsultacje mają charakter instruktażowy. W ich trakcie przekazujemy wytyczne dla Rodziców, gdyż w tym przypadku to Rodzice biorą na siebie zasadniczą odpowiedzialność za postępy dziecka, a specjaliści jedynie ich w tym zadaniu wspierają.
50 min
200 zł
Prosimy o skorzystanie z formularza w zakładce ZAPISZ SIĘ lub o kontakt telefoniczny z obsługą Centrum - tel. 605 05 36 36. Rejestracja telefoniczna czynna jest od pon-pt w godz. 8.00-11.00 oraz 18.00-21.00. W momencie dokonywania rezerwacji, system generuje maila na podany adres z linkiem do płatności przez bramkę internetową ING Banku Śląskiego iMoje. Płatność pobierana jest z góry. Na jej dokonanie macie Państwo 3 godziny. Po tym czasie rezerwacja ulega anulowaniu. Jeśli nie będą Państwo mogli zgłosić się na wizytę, wówczas - na minimum 24 godziny przed jej terminem - należy nacisnąć pole REZYGNUJĘ w mailu z potwierdzeniem płatności. W takiej sytuacji skontaktujemy się z Państwem z propozycją nowego terminu lub - jeśli Państwo sobie tego zażyczą - zwrócimy pełną kwotę.